fredag 14. juni 2013

Ekspedisjon i nærområdet 14.6

Hei alle sammen! Jeg har i hele vinter tittet på diverse kart og sett meg ut flere plasser som ser fine ut. Nå var det på tide å titte litt nærmere på et sted. Turen bar til et fjell i nærheten og jeg brukte rundt 30min opp til denne plassen.

Dette var utsikten som gjorde at jeg måtte ta turen ned til elva å sjekke nærmere! På turen ned begynte det å blåse opp og jeg ble litt bekymret for at hele turen skulle være bortkastet. Det ble jeg ikke når jeg sto langs elvebredden og stuet utover en fantastisk fin elv! 





Spørsmålet var om det var noe stor fisk her? Det viste seg at å kaste på vak ble vanskelig i de åpne områdene på grunn av vinden så det ble nymfe i strykene. Det ble masse småfisk, men jeg er helt sikker på at det større fisk her også!
Jeg kommer definitivt til å dra tilbake hit og lengre opp i elva der den starter for å se om det kan være mulig å lure noen større!   

 Eat-fish-sleep....
-Frode

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar